[Autoliste] Re: Molilats??

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Wed Sep 15 11:31:10 EEST 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.09.14. 18:04:
> [...]
>     šēžā labāk noturētu?? Moš 15w-50??
>     Šobrīd leju 10w-40 pussintētiku, maiņa pa 4-5 kkm, lai pamazgā ārā drazu
>     kas iespējams uzkrājusies pa gadiem. Vārstu, un visi citi, blīvslēgi
>     nomainīti, nekāds drausmīgs piķis motorā nebija.
>
> ========================
> Jaa , var liet 15W-50, iipashi, ja tas motors nav iipashi jauns. Ziemaa
> vieniigi
> jaauzpaseejas, ja buus barga, kaa pagaajushaa, tad meedz negribiigi
> starteris
> griezt, bet taa , liidz -15 apmeeram pats esmu braucis :-)

jaa, vieniigi TO 15w50 (Havoline extra pussinteetiku)ar kuru mees
braukaajaam vairs neved iekshaa :( neesot noiets, un izdabaat
atsevishkjiem diivainiem indiviidiem ar nojaatiem motoriem neesot
ekonemiski izdeviigi :) da i razhoshana esmot piegriezta un taa...
biju jau pie elljotaaja gari un plashi izrunaaties par sho teemu :-)))
nujaa, un kanaadieshu durons ar taados ciparos nenaak :(
(un pat standarta 10w40ciparos jamais shkjiet "shkjidraaks" par
havoliini, vopsch man vinsh iisti nepatika vecaa diizelii)

20w50 mineeraalellja jau akkal ir medus pilniigaakais..

vot ar ko tagad laij iisti elljo, nemaksaajot par to pilniigu kosmosu
shobriid vairs nau iisti skaidrs :(

jaunaakiem motoriem veel palicis kaads spannis 5w40 no pagaashziemas
kraajumiem, bet smagsvara kategorijaa risinaajumu pagaidaam neredzu.

=)
arc