[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Sep 14 13:36:32 EEST 2010

Paldies, paldies, iipashi par to sestdienu ;) Ja tik Bailijs njems liidzi.

A man vot nekad negribaas trauceet nevienu un, kad nopliistu, iipashi naktii. Man kaut kaa liekas - ko nu es tur baaziishos virsuu, lai gan - konkreetais piedaavaajums ir pat ljoti cienju izraisoshs.

Tajaas retajaas reizees jau kaut kaa izdodas izgroziities, pat tad, ja Meerfijs ir njeemis veeraa iespeejamo paliigu atvaljinaajumus-aarpus-LV un taadas lietas. Arii melnais kakjis ir savu lomu nospeeleejis - kaa kakjis otraa malaa, taa izpuuteejs nokrita :)
Ieksh piedziivojumiem jau ir speeks :)

--
Kaarlis, nesen evakueejies ar evakuatoru - uz vienas shpiljkas negribeejaas braukt pa shosi :)