[Autoliste] Re: Degviela ar/bez piedevaam

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Sep 14 10:49:32 EEST 2010

nav vis vairs :) vedamais kuru katru dienu ruuks un vares Tevi pavizinat.
maara

Rich wrote, On 2010.09.13. 22:21:

> [...]

taa, kuram tur es es pirms meenesha vaij vairaak biju sasoliijis kauko
ar treili atvest/aizvest?:D  beidzot to var :DD (bet laikam jau vairs
nau aktuaali;)

> neveeleeshanaas nomeeriit laikam noraada uz paaraak lielu esosho
> klientu daudzumu :)

neenu, irjau ok, ari prasme klientam skaisti un teelaini aprakstiit
veicamos darbus un paarliecinaat par to nepiecieshamiibu ir vajadziiga
lieta, un es nesaku ka tur vairs neiegrieziishos, saimnieks
izklausiijaas tiiri saprotoshss un serviss apriikots.
katraa zinjaa noteikti buus kur pasuutiit kaadu kuram diizels neiet :D
buutu es jamo uzgaajis aatraak, ganjauka ari samaksaatu un miers,
neprasiija jau ar nezkaadu kosmosu.

vot kosmoss ir 10ls par smidzinaataaja nomainju (darbu) vienai
sprauslai, servisaa kur tas ir ikdienas darbs un aiznjem paaris minuutes.
(lai ari to es saprotu - taa sertificeeta aparatuura ta miljoonus
maksaa, kaukaa ta $$$ apakalj jaadabuu ;> vieniigi - tas nau prieksh manis)

=)
arc