[Autoliste] Re: eCSDD

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Mon Sep 13 23:00:43 EEST 2010

On 10.13.9 10:11, Karlis wrote:
> He, tuulinj saaksies fleims par tiem, kas velkas pa shosi, kur var
> normaali vilkt :)
>
> Gaidam Ojaaru :)
>
> Starp citu, pilseetaa var sataisiit ziepes arii pie krietni mazaakiem
> aatrumiem. Peedeejaa laikaa reizeem juutos nepamaniits kaa reizi
> pilseetas apstaakljos. Tad tik jaaspaida bremzes, kad kaads izdomaajis
> manevreet.

Kurš te teica mjau? Nez, man kautkā sķiet ka bars visādu "manevrētāju"
ir palikuši bez manevrejama vai aizmanevrējuši uz citu valsti. Cik man
vajag, tik nudien kļuvis vieglāk braukt. Fūru skaits uz Rīgas apvedceļa
arī šķiet ir samazinājies. Katra ziņā man ta īsti neviens netraucē
subārēt, ja nu vienīgi skopums uz degvielas tēriņiem, kad beņa par savu
naudu japērk. Kamēr "kroņa" degviela, tikmer arī gazes pedāli ar grīdu
var apvienot.

Ojārs, bez attiecībām ar sākotnējo %subj, secinājis, ka stiprā lietū
braucot pie 120 pabrauktie Michelini sāk zaudēt saķeri, par ko liecina
dzineja apgriezienu šūpošanās, bet virziena stabilitate saglabajas.