[Autoliste] Re: Degviela ar/bez piedevaam

arc arc at intelectuals.net
Mon Sep 13 22:16:46 EEST 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.08.28. 7:54:

>     KUR var pirms atkaartotaas TA iebraukt nomeeriit diizelim duumainiibu???
>     =)
>     arc
>
> =======================================
> Principaa jau jebkuraa servisaa, kur kaut daudzmaz nopietni darbojas
> ar diizeljiem, taadam vajadzeetu buut. Ja nav, tad taa ir taada pat
> graabstiishanaas gar zvaigzneem, kaa turbokompresoru remonts
> bez balanseeshanas stenda :-)))))

Taatad - iss reports par padariito :-)

izradaas ka tik vienkaarshi vis naff, izstaas ka sertificeetc
duumainiibas strends bezmaz tik tieshaam tai nelaimiigajaa
diizeljcentraa R, kur jaapieriekstaas 3dienas ieprieks, un jaaatstaaj
kjerra no riita 8os, un i tad jamie sola - nu tad mees izdariisim visu
ko vajag...  (mhm, paldies, gaidi ar maisu)

distehnika - veikals ok, dabuut var visu ko vaig liidz pat siikakajam
bliivsleegam preciizi vajadziigajos izmeeros, betnu taada vienkaarsha
lieta kaa salikt un noreguleet prastas mehaaniskaas sprauslas smalkajiem
meistariem pa prastu (nu iespeejams ka ari var bet attieciigi atkal rina
un maksaa kosmosu.. ;)
vopsch sprauslu stendu dabuuju pats, aiznjeemos no zinaama traktorista,
kopaa ar reguleejamo shaibu komplektu :-)) viens vakars pagajaa laij
saprastu kas jaadara, otrs lai sapratu kaa jadara, un tad jau pa vienu
dienu viss bija gatavs :-))

lai nomeeriitu darba rezultaatus, bez mineetaa dizeljcentra (pienjemu ka
veel to vareetu izdariit rolis) tika atrasti 2servisi.

1.
http://www.markussauto.lv/ kur tomeert nekaadi negribeeja vienkaarshi
nomeeriit, bet centaas straastiit ka jaregulee. lainukaa paldies
saimniekam vismaz par diskusiju.

2.  "Dīzeļu Motoru Serviss" SIA autoserviss
Graudu 58, Rīga, LV-1058
shis dereeja ari peec savas gjeograafiskaas atrasshanaas vietas - pa
celjam uz TA. uz sho kantori noraadija ari sarunas Autofavoriitaa :)
turklaat viirs bija ar mieru vienkaarsi nomeeriit - es iebraucu,
pagaazeeju, paskatiijaamies uz ceijeri, paldies - 5lati - chau.

ja kautkas jaaregulee, tad cipars no 10ls uz augshu - paldies vot
kaareiz sho sadalju man nevaidzeeja, laijnuko, bet skruuviiti
shurputurpu paskruuveet pac maaku :D (nu vismaz peec visiem vasaras
piedziivojimiem)

duumi protams bija normaa, bet tuvu pie max pieljaujamaas robezhas,
aatri tika stiepts maajaa, bish piegriezts suuknis, pacelta briivgaita,
izmazgaats izpuuteejs un ruchkaa uz TA, rezultaataa duumainiiba 1,4
(norma 3) un laimiigu celju. jaatziist ka motors griezhas ieveerojami
labaak nekaa bija pirms suuknja nogriesshanas ;))

nuluuk, nau ne vasara pagaajusi, kaa diizels tomeert gataus gan ;>
peedejaa stadija ( mekleejot kur var vienkaarshi nomeeriities) vien
prasiija ~ 2nedeeljas ;)aciimredzot vairums taa ari vienkaarshi
"graabstaas pa zvaigzneem" vai ari maksaa druumo kaapostu diizeljcentram.

btw Instigater vareetu pastaastiit kaa vinjam tur gaaja.

=)
arc