[Autoliste] Re: veel viena kjiimija

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Sep 9 11:24:02 EEST 2010

Daudzcelinju siksnai maz tur taas gumijas ir un plaanaas kaartaas, a
shkjaideklis ir nikns. Esmu puutis arii uz daudzcelju siksnas, praatiigi un
pa gabalu, un priecaajies ka nekas neaizdegaas jo pa gabalu uzpuutu arii uz
izpluudes kolektora :)

Par pikji - ir lietots uz daudzcelinju, nekas slikts nenotika, palika drusku
labaak. Tiesa, toreiz risinaajums bija shkjiibaa spriegotaaja uzlaboshana ar
divsantiimu (LR 300tdi diidiitaajiem paziistams kaa The Penny trick).

M.