[Autoliste] Re: veel viena kjiimija

arc arc at intelectuals.net
Thu Sep 9 11:13:08 EEST 2010

Martins wrote, On 2010.09.09. 10:30:

>     Muuzikji kuriem ir stiigu instrumenti ar locinju locinju ieriivee.
>     Niereiiveets locinjsh sliid paari stiigaam un pie pamatiigas
>     piespieshanas izdod vaaargu greizu chiikstienu, un sari truukst ka
>     maz neliekas. Bet ieriiveets toties forshi smarzjo un iekustina stiigu.
>
>     Kolofoniju var iepirkt pie lodeetaajiem. Locinjiem tas var arii
>     nedereet, bet siksnai derees gan. Vai dos praktisku efektu - nu
>     nezinu gan.

nu vot jau zheelojos ieprieksh, ka visi tie lodeejamie kushnji nekam
neder :D nelaagi smird un noko salodeet nevar,pijoles kalifonijs bij
labaaks (un zaale bi zaljaaka, un saule..)  tik nezinu kur taadu laij
vairs nopeerk ;)

> [...]
>     bitums. Panjem bituma gabalu , kaut kur atskaldi jamo, vai noplees
>     jumta papes gabalu kkur un paturi pie siksnas lai atsilst un
>     uzklaajas uz taas siksnas.
>
>     Veel Grosos un citos bodees var dabuut kjiiljsiksnaam domaatu
>     shkjaidekli, kas domaats vecu siksnu atjaunoshanai. Reaals gumijas
>     shkjaidiitaajs, uzklaashana notiek motoram griezjoties. Man shkjiet
>     ka Disco meetaajas pat taads, bet pats Disco meetaajas pietiekami
>     taalu atsliets pret zjogu, taapeec momentaa iedot paproveet nevaru.
>     Shito gan nedriikst uz daudzcelinju siksnas lietot, ja kas.

skaic, vot ar grosu taa parasti ir, tur vienmeer shitaadas lietas
atrodaas, jaazin tik paprasiit :-) visdriizaak ka tas ari ir tas ko biju
domaajis, bet taaka konkreetaa siksna ir daudzcelinju, tad laikam atlikt.

vakaraa ta vainu izpeetiishu depo, vai nopleesiishu kaadu jumta papes
gabalu, kaaareiz seetaa 2gab rullji metaajaas, kaareiz nezinaaju ko
iesaakt :)))

>     Par kaucoshaam siksnaam runaajot - siksnu gumijai ir dazjaadas
>     cietiibas. Piemeeram Dayco gumija ir kaartu cietaaka nekaa Gates.

laba doma, siksna ganjauka ir leetaakaa un cietaakaa kaada vien
iespeejama ;)

>     Gates gan protams ir daargaaka, toties izsliid mazaak. Uz Disco
>     paarbaudiits. Otra lieta - esi drosh, ka skriemelis nav savu

nebuut ne :-))) ganjau ka taa ari ir, tak taapeec ar tiek mekleets
kaukaads kjiimisks variants :) jo kauko baisi skruuveet... nu tas nau
tas auto.. ;))

>     muuzjinju jau nostraadaajis? Shamie arii meedz izdilt un tad arii
>     siksna buksee taa ka maz neliekas.
>

>     M., izbijis vijoles speelmanis

oij, kotiktu neesi dariijis

=)