[Autoliste] Re: Molilats??

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Sep 7 17:57:41 EEST 2010

> Kādam ir pieredze ar šo pašmāju brūvējumu motorā? Labi,
> slikti? Un ko
>  tāds var nodarīt hidrokompensatoriem? Un vai 21 gadu vecam
> motoram tāds
>  garšo :) ?
>  ==============================
 Nuuuu ... kaa agraakais baisais ellotaajs, es allazh esmu skeptiski
 iztureejies pret
 visvisaadaam shaada tipa piedevaam dzineejos un jo iipashi
 aatrumkaarbaas,
 i manuaalajaas, i automaatos. Un par hidrokompensatoriem - pasaulee
 domineeja
 un dominee uzskats "on your own risk", taatad garantijas, ka kaut kas
 nenotiks, nav.
 No otras puses, shaadi produkti mazumtirdznieciibai allazh tiek
 razhoti kaa "foolproof",
 "muljkju droshi", resp. lai nenodariitu lielu ljaunumu pat , ja
 paardozeeti utt.. Mulsina
 tas 21 gads un aciimredzot grand noskreejiens - pieredze raada, ka
 veciem un krietni
 padilushiem dzineejiem juutamas pozitiivas izmainjas nav veerojamas
 Pats tas Molilats ir bez vainas - es to vinju virtuvi zinu, viiri
 vismaz godiigi jauc, ko vajag,
 un nemeegjina iesmeereet kakji par tiigjeri :-)
 Ruu