[Autoliste] Re: Sausaa smeerviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Sep 2 15:19:22 EEST 2010

> Savulaik sheit bija topiks par sauso smeervielu un taas
> pielietoshanas
> vietaas kur ir daudz puteklju.
>  Bij man sliipmashiina bija piedziita ar putekliem taa ka vairs
> nespeeja
> griezt un taapeec es to iztiiriju un sapuutu ar sho sauso smeervielu
> lai
> turpmaak nesakjep. Peec nedaudzu stundu darba bukses pateica chau!
>  Tad nu jautaajiens: cik vinja ir "izturiiga"? Izskataas ka nemaz...
 =================================
 Te jau papriekshu paceljas jautaajums: kaadu tieshi sauso smeervielu
 tu
 izmantoji :-) Jo ... vinjas meedz buut dazhaadas un dazhaadiem
 meerkjiem
 paredzeetas. Viens gan vinjaam ir raksturiigs gandriiz visaam - taas
 praktiski nelieto augstu apgriezienu apstaakljos, jo sausaas
 smeervielas
 visai slikti aizvada no detaljaam siltumu, taatad ir risks, ka aatri
 roteejoshas
 detaljas var kontakta vietaa paarkarst ar visaam izrietoshaam sekaam
 Ruu