[Autoliste] Re: latvija-portugaale un atpakalj, ir kaads braucis ?

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Sep 1 07:32:50 EEST 2010

 ja neaizrausies ar "kaarumiem", tad jau tiksi arii atpakalj ;)
 swolotch
  > vopshem, man te pilniigaakaa stulbaa ideja ienaaca praataa -
  > kautkur ap jaungadu liidz lisabonai aibraukt (un veelams arii
  > tikt atpakalj). kaads shitaadu tripu ir taisiijis, un ja jaa,
  > tad kaadi iespaidi, piedziivojumi, utt...
  > rowers, leenaam juuk praataa.
 =================================
 Vispaar ir ticis paaris reizhu braukts uz saciiksteem vietinjaa, ko
 sauc Lousada, latviski Luzada buus :-) Oi, skaisti bija, vieteejie
 gan bik taa kaa traki brauc, pat ar kravas auto :-) Un saciikshu
 gjeneraalsponsors bija kantoris, kursh saucaas "Vinho do Porto" :-)
 No pieredzes varu teikt, ka vienaa panjeemienaa shito gabalu
 nobraukt ir diezgan smagi. Mums ta bija savaadaak - busam bija
 4 gab. shoferi, tjipa pabrauc, pabrauc un liecies paguleet. Ar vieglo
 auto IMHO vajadzeetu pa starpu paredzeet kaadu dienu atpuutai.
 Ak jaa, Franciju vajag shkjeersot pa "mazajiem" celjiem - baanji ir
 nu ljooooti garlaiciigi :-) Mees savulaik liidaam gar Atlantijas
 piekrasti,
 tjipa viens no "mezgliem" bija Bordo. Atpakalj savukaart pa "vidinju"
 Francijai, dabas ainas un vecaas pilis apskatiijaam :-) Luaaras
 ieleja patiesi ir apskates veerta ...
 Ruu