[Autoliste] Re: Degviela ar/bez piedevaam

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Aug 27 11:03:58 EEST 2010

>  nunu :-) labu apetiiti :) izlas ko ruu raxtiija par iespeejamajaam
>  sastaavdaljaam tamaa ibio.
 ================================
 Es vispaar rakstiiju par TIIRU Bio, 5-10% maisiijumos attieciigi
 jaabuut
 visai lielam % visaadu suxx ieksh Bio, lai sajustu kaadu neveelamu
 efektu :-) Diizeljpankuukas ... skan garshiigi :-))))))))))))))))))

>  nuvo, a te nesen, sadomaaju ka aizdziit uz TA savu diizeljbobi, ar
>  paarlasitu motoru, viss itkaa normaali, suuknis sareguleets, celj
> ok,
>  nekas neduumo, tak pa celjam uz ta kaa parst profilaksei iebraucu
>  piegaazt pusbaaku ibio. tak luuk - nevajadzeeja :-) nevairs
> ceeliens,
>  nekaa, max turbospiediens uzreiz zemee no 0.9 uz 0,6 mells duums
> pagaisu
>  un visi citi labumi.
>  ==============================
 Hmm, nu neticas, ka no BioDD shaads efekts radies, kaut kaa par
 taadiem nekad
 nav dzirdeets ...

>  tak luuk - uzmaniigi ar to jaukshanu! vismaz gadiijumaa ja
> jaukshana
>  notiek baakaa ;)
 Taapeec jau pie "iistajiem burzhujiem" ar jaukshanu nodarbojas
 lielaas firmas -
 ir vajadziigais apriikojums, var nodroshinaat nepiecieshamo
 temperatuuras
 rezhiimu, ir kvalitaates kontroles iespeejas :-)