[Autoliste] Re: Degviela ar/bez piedevaam

arc arc at intelectuals.net
Fri Aug 27 10:43:54 EEST 2010

Instigater wrote, On 2010.08.27. 9:45:

> Nu es ar iBio braukšu līdz saliem, tad gan pāriešu uz 95% fosilo, liet
> gan vajadzēs prātīgāk, jo smird viņš gan pretīgi, nevis kā ibio, kuru
> roku ieziešanai bez bēdu var pielietot, un, ja gribētu, tad varbūt pat
> kādu karpeli uzcept.

nunu :-) labu apetiiti :) izlas ko ruu raxtiija par iespeejamajaam
sastaavdaljaam tamaa ibio.

laigan jaa - pac peec iespejas meedzu braukt ar ibio, gan no bennjtanka,
ganviskauko citu, ir gadiijies ari tiiru pankuukcepamo liet un braukt
:-)) (vieniigaa nelaime ka degvielsfiltrs biezhi jaatiira)

nuvo, a te nesen, sadomaaju ka aizdziit uz TA savu diizeljbobi, ar
paarlasitu motoru, viss itkaa normaali, suuknis sareguleets, celj ok,
nekas neduumo, tak pa celjam uz ta kaa parst profilaksei iebraucu
piegaazt pusbaaku ibio. tak luuk - nevajadzeeja :-) nevairs ceeliens,
nekaa, max turbospiediens uzreiz zemee no 0.9 uz 0,6 mells duums pagaisu
un visi citi labumi.
vakaraa peec slimiibslapas par duumainiibu dabuushanas jau akkal viss
bumbaas :-))

tak luuk - uzmaniigi ar to jaukshanu! vismaz gadiijumaa ja jaukshana
notiek baakaa ;)

=)
arc