[Autoliste] LUKOILs

raimonds.v krani at inbox.lv
Wed Aug 25 21:41:30 EEST 2010

 kad jau tad jau....
 Kādreiz bija draudzīgas cenas UNO-X  stacijās, bet cik
 noprotu, tad tas pasākums ir izbeidzies.
 Uz doto brīdi esmu sācis darba gaitas LUKOILā, tad arī
 attiecīgi ar mani var runāt par atlaidēm uz degvielu un citādiem
 bonusiem, kas interesē* juridiskos* klientus.
     Par privātiem klientiem - negribu izplatīt
 nepārbaudītu info, bet iespējams var dabūt lielāku atlaidi,
 nekā standarta degvielas kartes lietotājs. Tāpat iespējams
 juridisko klientu darbiniekiem piedāvāt labākas cenas uz degvielu
 nekā standarta atlaides. Ja būs interese absolos noskaidrot
 /
     Ja starp mums ir lauksaimnieki, tad LUKOILs
 piedāvā arī bezakcīzes degvielu laiksaimniekiem!
 ramonz,
 lieli un mazi krāni
 &
 LUKOIL stuff