[Autoliste] 4 sale riepji un lietie diski

rower rower at delfi.lv
Tue Aug 24 16:30:10 EEST 2010

Hello All!

vopshem, es te parakaajos savaa siltajaa shkjuuniiti un atradu 6
(seshus) audi lietos diskus, no tiem 4 - vienaadi, paareejie
divi otraadi (t.b. vienaadi vsavaa starpaa, bet nevienaadi
ar pirmajiem). gjeerbti bijushi uz kautkaadas audi 80
ziepkastes. ziepkaste izgaashgada pavasarii atdota shrotaa,
taaka diski un riepas man nav vajadziigi.

visiem 6 i 4 montaazhas caurumi.

4 vienaadajiem virsuu ir vasaras mizas ar protektoru 4-5mm
robezhaas. liekas, 14" un 210 platumaa. ljitaku "ziimeejums" -
pieci resni spiekji.

2 vienaadajiem ziimeejums - biezs sietinsh, ripulju virsuu nava.
pashi 14". lociiti nava (sisti liekas arii nebij).

vopshem, gribu atbriivoties. tam kas panjems visus - shokolaade
no manis un bucha no manas meitenes.

ja njemt atsevishkji - par 4 ar riepjiem gribu 60, par 2 bez
riepjiem gribu 20.

motiveets tirgus ir iespeejams.

rowers, vakaraa mozh arii kaadu bildi iemetiis, a taga nava.