[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Tue Aug 24 11:06:07 EEST 2010

nu mazliet ieoponeeshu gan par to vadaamiibas probleemu neesamiibu. :)
muusu platuma graados ljoti strauji mainaas braukshanas apstaaklji un
ne jau katru gadu mums ir karsta un sausa vasara, kad var paguut
aizmirst par auto vadaamiibu CSN limitos. auto vadamiibai nav tiesha
sakara ar piedzinju vai "aatrumu, ar kaadu var izbraukt liikumu,
neizdziivojoties pa graavjiem". vadaamiiba ir tas, ko var sajust, kad
auto taadu vai citaadu iemeslu deelj pietuvojas sakjeres limitiem. un
es noteikti piekriitu tam, ka 9 no 10 nav nekaadas intereses un
sajeegas par to, ko auto dara, kad tas vairs stingri ar visiem 4
neturas uz seguma. un tad kad peekshnji uzliist, uzsnieg, atkuust vai
notiek veelkautkaada "stihija", tad ir salociiti blekji, asaras un
punjkji. sava auto vadaamiibas ir jaapaarzin un ir jaanjem veeraa.
nevis "man quatrro, man ziemas riepas nevajag, es taapat varu uzsaakt"
vai "man abs/tsc/mzgd, es taapat varu braukt pa slidenu celju ruchkaa,
kompis taapat visu sasortees". lai arii es esu ar visiem kjermenja
izaugumiem par ABS, bet jaamaak apstaaties arii ja ABS nestraadaa. ir
jaanjem veeraa, ka uz celja neesi viens un ka tas, vai tu
aizbrauksi/neaizbrauksi liidz galam, nav 100% atkariigs tikai no tavas
izpratnes par CSN - var izlekt zveers, bojaagaajeejs, var pa labo pusi
apdziit motocikls vai aiz liikuma var koks buut nogaazies. taapeec,
manupraat, ikdienas braukshanai nevajadzeetu izveeleeties auto, kura
vieniigaa veertiiba ir pasiivaa droshiiba - piemeeram dzhipus. leetaak
ir nevis dzhips, kuru sasit ljoti maz, bet vieglais auto, kuru
nesasit... ;)

un Ojaar, vai vari beigt kunksteet par ljaunajiem policistiem, kas
neljauj atvilkt pa koplietoshanas celjiem? ;) kaukaa smiekliigi jau
paliek :)

2010/8/24 Juris Knakis <lubes at inbox.lv>:

> vis pareizi, bet atceramies ka runa iet par CSN limiteetiem un ieteiktiem
> aatrumiem,
>
>  proatms negribu noliegt ka visi auto brauc vienaadi, tomeer kautkaa liekas
> ka ikdienas
>
> braukshanaa tas videejais raadiitajs ir ljoit liidziigs...unn atkal atmetam
> galiigos meeslus
>
> un liidz pilniibai novestus superkaarus

> Mjaa, par tiem limiteetajiem un ieteiktajiem aatrumiem buus taisniiba gan
> laikam :-)
> [...]

Rinalds