[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

raimonds.v krani at inbox.lv
Tue Aug 24 10:05:31 EEST 2010

 es jau neko, es tik par to oficiaalo dalju kaads buus cp sleedziens
 un ieraksts protokolaa...
 Proatms ir milziiga atshkjirirba vai tu brauc pa tukshu shoseju
 skaidraa dienaa ar jaunu auto, vai ar shrotvaagenu lietainaa naktii
 pa liikumainu granteni. Abos gadiijumos atljautais ir 90khm/h...a uz
 cik var braukt droshi??..hvz, bet visticamaak ka pirmjaa gadiijumaa
 nekaadu probloeemu nebuutu pie 120km/h otrajaa jau 60km/h var rasties
 probleemas ar letaalaam sekaam. irmajaa dabuusi sodu otrajaa  CP
 pat neapstaadinaas.
 ramonz
 =======