[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Aug 20 21:28:53 EEST 2010

nenu, Reinis jau brauc ar pa pilsetu :) pernvasar, kad tuvojos idealajai
formai un ietilpu vairs tik specteerpos, ar nivu piestajam pie supergetto.
jasaka, ka ieprieks dzive nebij nacies uztvert tik lidzjutigus un pat
nievajosus skatienus. sajutos ka pie MCkvadrata piebraukusi, akdies... nu ko
darit, ka cilveki nenoverte shiku :D
radio toc tai masinai nevaig, tapat neko dzirdet nevar.
maara

A kas vainas ikdienas Njivai? :) Pa pilseetu normāli, tik kad uz shosejas
aatrums tuvojas 90, tad iestaajas freezmashiina, bormashiina un sliipripas
skanjas :D
M. pusgadu Njivigatoreejis