[Autoliste] Lētie auto

janis.prusis at riga.lv janis.prusis at riga.lv
Fri Aug 20 16:08:39 EEST 2010

'bdien!

Izskatās, ka manam Chrysler Neon tuvojas pēdējais tūkstotis un nedaudz apnicis arī ir. Nopirku pirms 3 gadiem par nedaudz vairāk par Ls 1000 un par līdzšinējo pieredzi varu teikt tikai to labāko - otrā ekspluatācijā lētākā mašīna manā pieredzē.

Bet tas nozīmē, ka nu tik tiešām ir pienācis laiks apdomāt cita lētā pārvietošanās līdzekļa iegādi. Vai listeniekiem ir piedāvājumā kaut kas vismaz gadu braucams līdz Ls 1000?

Prusaks