[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Fri Aug 20 14:20:30 EEST 2010

uhh konu piespamojushi :-))

Rinalds Egle wrote, On 2010.08.19. 14:38:
> ok, ja nau iebildumi pret "uudensgultu uz ritenjiem", nau iebildumu

uudensgultas dazhadas meedz buut, es teu varu atraadiit (seetmalee)
vienu spoorta kupeju kura sljankaajaas ekselentaak par visaam gultaam.

taapat varu atraadiit bobiku, kuraa var iekraut 600kg njegljadja, un
jams tik bish ieseezhaas, savukaart tukshss amortizeejaas tik riepaas
(nu ok, iisti varbuut mineetajaa kondicijaa vairs nevaru atraadiit,
iznjeemu pa vienai laagai laukaa, bish miikstaaks palika, bet ciets
taapat :))
savukaart peec pilniigas motora paarlasiishanas/paarsliipeeshanas un
turbiinas atreguleeshanas saules ziimee tikkai taa.

> pret bezjeedziigu degvielas pateerinju, nau iebildumu pret slinkja

vot te pilniigi piekriitu, un jebkursh lielformaata bobikveidiigais
_ikdienaa_ IR nepamatots, ja jaapaarvadaa viena pakalja, betnu kursh tad
galugalaa bez greeka.
zato kaads kaifs peec pabraukaashanas ar pteerinju 12l/100 paarseesties
golfinjaa ar pateerinju 4l/100 :-))))  te pilniig biju jau aizmirsis kaa
benziintanks izskataas.

> (Choloepus hoffmanni) dinamiku, palielinātām expluatācijas izmaksām un
> lielaakiem nodokļiem - vizināties der pat ļoti labi :)

nu bet uzstaadiijums tak bija - pashikot!
turklaat nebja teikts ka vecais pasaats (vaikasturbij) tiks paardots.
galnais lai nau paaraak daargi remonti. un tur kaareiz toijota der.
turklaat mazpilseetaa.

man te vienaa taalaa lauku ciemaa, kundziite, laij pashikotu un
atraadiidu ciemaa sava uznjeemuma uzplaukumu, iegaadaaja chysler 300C.
nu uz dubljaina fermas piebraucamaa celja tas aparaats izstiijaas pat
vairaak kaa smiekliigi.

laigan nenoliedzu ka cruiizerim pie biroju eekas riigas centraa
vajadzeetu izstiities liidziigi ;>

neenu, ir jau LC patiesiibaa daargi remontos, turklaat visas speciaalaas
smeeriites ar toijotas bljambu :-)) betnu pavecaaku var ari neremonteet
toijotas centraa :)
betnu saliidzinoshi ar citiem mineetajiem briinumiem - tur viss
vairaak/mazaak ar "cirvi" taisiits un izturiigs.

=)
arc