[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Aug 20 10:45:52 EEST 2010

nez, mans nivists ar savu 40pēdējo pleznu neko nav mudiijis un saka, ka niva
varot kaut ar kerzovikiem braukt. moska jus te par kaukadam jaunakam nivaam
runajat, museja ir 1982. gada un, acimredzot, visadu apsaubamu uzlabojumu
nenomociita.
par ikdienas brauksanu ar nivu - akdies, nu nevaig TA jokot... :D
betnu - lemums ir pienemts - niva tiek pardota, drikst staties rinda :D
kaneka dublju sezona saakas.
maara

Morgen!
cik man ir pienācies braukt ar Nivu, tad spiežot pa standarta pedāļie
nekad nezini, ko būsi nospiedis (it sevišķi KPL ar 40pēdējo
pleznu)...  un ja arī ir aizdomas, ka esi trāpījis pa pareizo pedāli,
tad nevari būt drošs, ka jams patiešām nostrādās, tieši tā kā tu vēlies.

VISI man zināmie Ņivisti ir kautko mudījuši ar pedāļu bloku, lai tas
pasākums kļūtu kaut nedaudz ciešams ikdienas braukšanai. Un nevajag
salīdzināt iebraukšanu purvā ar ikdienu, tur braucot pedāļu
ergonomikai un darbības precizitāte ir salīdzinoši neliela nozīme -
ibo, ja vajag gāzi, tad jamā tiek spiesta neatkarīgi no tā uz kura
pedāļa esi uzkāpis, vai ja grib apstāties, tad aizžmiedz acis un ceri
ka tas tur kārklēns, alksnēns vai liepiņa būs pietiekoši izturīgi ;)

Morsitis - ir bijis mežā ar cccp ražojuma vieglo/apvidus/smago un arī
traktortehniku...

On 2010.20.8, at 10:21, KPL wrote:

> bet pie pedaaljiem nivai izskataas ritiigi daudz vietas.
> Vismaz 3pedaalju foresterii manaam pleznaam vietas par maz.
>
> On Fri, Aug 20, 2010 at 10:00 AM, Rinalds Egle
> <rinalds.egle at gmail.com> wrote:

http://www.d4u.com.ua/uploaded/files/In/Lada/2131/prvw/Lada_Niva_2131_interi
or_1x800x600.jpg

http://www.edmunds.com/pictures/VEHICLE/1998/Subaru/9302/1998.subaru.foreste