[Autoliste] Re: Noīrēt / aizņemties nafigāciju, droši vien Tontonu

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Fri Aug 20 09:57:57 EEST 2010

> Ja Tev ir gudrais telefons ar Windows Mobile vai Android iekšā, tad iGO ies,
> ja ir S60 Nokia, tad tur arī pavecāku TomTomu var ielikt. Kāpēc pirkt vēl
> vienu dzelzi? Tikko pa poļu (ne)ceļiem izbraukāts ar iGO iekš Android
> telefona. Biš jāpierod, bet pamatnavigācijas prasības izpilda lieliski.
> Jāsaka gan, ka navigācijai un pilotam ir atšķirīgi viedokļi par
> iespējamajiem ātrumiem uz tiem ceļiem. Pārējās valstīs gan viss atbilst
> realitātei.
>
> --
> Instigater
Nu, esmu eiropu braukaajis ar N80 nokiju un P750 Asus. Shtatus ar
Asusu, Somiju ar asusu un aifonu ..
Man tomeer garaakaa gabalaa mashiinaa patiik ka ir atsevishkja
navigaacija. Ipashi ja shofereet speejigie ir vairaaki. Un man piem
gribas seedeet uz terases un skatiities kalnos, a dazham citam
aizmochiit nodzhumiit ... Tad ar to telefonu ir pa iisu.

--
Prichomzs
S60