[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Girts Berzins GirtzB at inbox.lv
Fri Aug 20 08:48:12 EEST 2010

IMHO(just for Prichomzs) VAZ Nivai ir loti nedaudz vertikalaki sani,
attiecigi plecu dala plasaka ka ari vairak plasuma vaditaja kajam.

p.s. Ja gribas +/- universalu visu nozimju auto(no serijas sveices armijas
nazis...), tad vienigais kas butu ieteicams un ta pa istam atbilstu visam
prasibam(+/- labi brauc, erts, siks, izturigs, zem 10k ls, uzticams,
nezog...) iznemot zemu degvielas paterinu butu kads Subaru Outback BP9/BPE,
varbut(loooti varbut) var skatities kadu Volvo XC70.

p.s.s. Es gan ar 10k budzetu un velmi pec (sveices armijas naza...)
skatitos kadu 2003+ gada Forsester XT, bet manejam ir bik divainais uz
tautai nesaprotams prioritates auto izvele(kaut kads nesaprotams un izradas
ka agrak par sakeres robezu neizjutams jedziens vadamiba, dinamika biskucit
virs videja, kaut kada nebut pasiva drosiba, auto garums ap vai zem zem
4500mm(man garaza isa(tm), ka ari nepatik lieli auto, iznemot kadu klasisku
turbobrick utml izstradajumus...), sapratigs auto svars... :D

ar cienu spameris GirtzB, e46 atsliets prets setu jo S54 kapremonts, tmp
Subaru Niva edition, tmp e90 black bug low batery edition, K2/V2