[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Aug 19 21:45:12 EEST 2010

 es jau sen saku, ka ikdienas braukshanaa par  taadu parametru
 kaa vadaamiiba nav jeegas pat apspriest, jo taada vienkaashi neki
 neietekmee. tas parametrs iesleedzas taalu aiz celju satiksmes
 noteikumu beigaam  un taalu no koplietosjanas celjiem... visos
 paareejos gadiijumos tas ir fuflo. Ne to var izmeeriit, ne sajust, ne
 pieraadiit..P
 ramonz
 =====