[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Aug 19 17:02:30 EEST 2010

> Starp citu vienigas karbas opcijas ikdienas auto ir moderns automats vai
> DSG...
> Manualis lai paliek atvilcejiem..
>
> ar cienu spameris GirtzB, e46 atsliets prets setu jo S54 kapremonts, tmp
> Subaru Niva
> edition, tmp e90 black bug low batery edition, K2/V2.

Manupraat, manupraat, manupraat, manupraat .... un shitie tagad marsh
ma GirtzB mailiem ... Tev jaaiemaacas, ka Tu nesludini vieniigo
patiesiibu uz pasaules ...

tu churaa karstu no benbjiem, bet nu cik esmu braucis, nekaadu
vadamiibu, jaudu komfortu neesmu sajutis ... Ipashnieki runaaja par
benbjiem ieskaitot savus taapat kaa Tu. Aizkam domaaju, ka Tavaa
gadijumaa arii vairaak tas i ticiibas jautaajums, kaa realitaate!

hava nais dej! ;-)

--
Prichomzs
S60