[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Thu Aug 19 12:58:25 EEST 2010

Man vienam gana labam pazīstamam ir S80. Sākumā bija iepriekšējais S80 – nobrauca 4 gadus, nesūdzējās nedz par biežiem remontiem, nedz megaizmaksām. Pirms gada nomainīja uz jauno S80. Līdz ar to pieņemu, ka tas iepriekšējais bija gana labs. Tā iepriekšējā S80 tagadējais saimnieks arī neko nesūdzas.

Kaut gan tīri no šoferēšanas viedokļa esmu pieradis un man pat labāk patīk šoferēt kaut ko augstāku, jo tā sēdēšana uz zemes nepatīk (un iekāpt/izkāpt arī grūti).

Girts, brauc ar autobusiem (citreiz ar Opel Zafira, citreiz ar RD piedāvāto zili balto).