[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

N presidents at inbox.lv
Thu Aug 19 12:46:38 EEST 2010

 Parsvara parvietosanas pa pilsetu un kadi procenti 10-20 arpus
 pilsetas. Parvadat vajag tikai sevi, berneli un sievu. Auto vairak
 vajag, lai sajustu sava darba augljus un sajusties mazliet virs
 videja limenja sava mazpilseta. Ka lau mineju, gribas pashikot,
 apmierinat savu ego. Iespejams, ka +/- pec gada apniksies un parieshu
 pie vecas filozofijas, ka auto ir prieksh parvietoshanas un tikai un
 tad atkal atgriezishos pie kada Mondeo(ar ko diezgan laba pieredze ir
 bijusi) vai tamlidzigi.
 --
 Normunds
 Quoting *Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com>*: