[Autoliste] Re: Noslīcināts motors

rower rower at delfi.lv
Mon Aug 16 01:42:56 EEST 2010

Hello all!

nesen (Sunday, August 15, 2010, 1:03:43 PM) Ģirts rakstiija:

ĢK> Mbrīt!
ĢK> Jautājums tīri aiz zinātniskās intereses. Kādas sekas ir motoram, kuru
ĢK> Eļļa, cik sapratu, tam verķim tiek pilināta pa taisno benzīnā. Par taktu
ĢK> skaitu - neko nezinu, bet ir 2 cilindri.)

ja elju gaazh pa taisno benshaa - man domaat, ka 99%, ka
2taktnieks. 4taktniekam elju poljubomu vajag veelkautkur gaazt.

ĢK> Tīri teorētiski -tas verķis iet,
ĢK> bet ko šada pelde jamajam nozīmē?

vajadzeetu buut, ka neko. _vajadzeetu_ buut, ka verkjim pie taa
ir piedomaats.

no otras puses, ja nav noklemmeejis uzreiz, kaapeec lai
nestraadaatu mieriigi taalaak?

ĢK> Un vēl jautājums - cik jaudīgs ir Audi V8 motors (citus skaitļus nezinu,
ĢK> tāds bija kaut kādam kuterim iekšā - gāja pa smuko).

es teikšu tā, dajebkas starp 50 un 500 zirgiem. :)

ĢK> Ģirts (mazliet zīmējas listē :P)

rowers, nezīmejas, bet bīda filosofiju.