[Autoliste] Re: tiek pardots supertunets mopis

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Aug 13 21:17:21 EEST 2010

sis pusotras nedeljas laika noverots, ka interesenti ir divu veidu. vieni
elss un puus no sajusmas - sitie ir jaunie skruuveetaaji, ka likums, pasiem
jau ir kas skruvejams, tik vienkarsaks/vecaks/tml, un ierodas kopa ar
teeviem. otri pa tel noprasa cik max aatrums un vai ir doki un ierodas ar
vel cupu urljiku. merkgrupas vecums 14+ :D un sitiem tas saraksts tiesam
kauko nozime. un tas diodes ari :) svarigais max aatrums nu ir ap 100 km/h,
no sakotneja 70 km/h, pirms apm 3 gadiem. beigu galaa - par to bleku vienibu
ta strunts - ar diodem, bez diodem. prieks par deelu, kurs to visu pats
nopelna un saskruuvee. sodien hohma - dels tiira spacewagon un sim merkim
izjaucis visas tas karbinjas/plauktinjus ap atrumkloki. es ka ieraudziju -
uzacis matos iebrauca. es ta audzinaata, ka opja moskabelim pirkstus klat
nedrikst likt, kur nu ko jaukt. a sis ta paskatas un viena miera saka -
mamm, ta tak masina, te visu var izjaukt. stipri laiki mainijusies, jasaka.
maara

cik esu ieveerojis, tad shie rolleristi iemaaciijushies perfektaa liimenii
likt sludinaajumus..aprakstot savus miiluljus kaa kosmas tehniku..)))

ramonz

=========

	Evolucijas virzits, dels pardod sito -
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/yamaha/VnQJG
UFmQFw=.html?1280786322

	Vieta jau iegadats beeemvee, E28 ;) matus ar jau nogrieza :D

	maara