[Autoliste] Re: tiek pardots supertunets mopis

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Aug 13 17:21:30 EEST 2010

tiesi ta tas ari saucas - superbaltas :) tas no savas atvilktnes izvilka un
ielieka tagadeja vieta Leinod Aivars. vispaar - vaig jau speet visa saraksta
izcelt tiesi so :D
maara

Mara Niedra wrote:
> Evolucijas virzits, dels pardod sito -

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/yamaha/VnQJG
UFmQFw=.html?1280786322

es tikai autlistes stilee gribeetu izcelt vienu iipashiibu :

"apakšā 6 gab. superbaltās diodes."

sho, luudzu, piefikseejam un naakamreiz maksimaa pie pljurkju plaukta
prasaam, vai ir superzaljaas un superzilaas diodes.

--
  Rich