[Autoliste] Re: Vision dzinēja "ģībšana"

Smic klusais07 at hotmail.com
Fri Aug 13 10:12:56 EEST 2010

Domājot kā iespējamo vainīgo pie VISION ģībšanas degvielas sūkni sāku
skatīties pēc pirkuma.
Atradu -
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-FUEL-PUMP-Chrysler-Sebring-Convertible-1996-1997-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ160461065075QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Izskatās nu dikti lēti un piegāde uz Latviju vispār sviestmaize.
Te pārdevējs nemēģina kaut ko šmugulēt ? Kā viens sūknis der gan Visionam
gan Neonam pēc publicētās specifikācijas ?