[Autoliste] Re: auto lizings bez pirmās iemaksas - jeb izpirkšana

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Fri Aug 13 07:14:27 EEST 2010

Diapazonaa no 500-700 LV rubuljiem (tas tad laikam buutu leeti
ex-Scirocco ownerim?) lielaakaa dalja ir suu... uz kocinja (tjipa -
braukt jau var, BET...)

Tie, kas nav suu... uz kocinja, dalaas 2 kategorijaas:
    o LV populaaras markas/modelji, savu iipashnieku maina dazhas h peec
sludeklja paraadiishanaas SS'aa
    o LV nepopulaaras markas/modelji, meedz karaaties paardodamaa
statusaa arii meeneshiem

Kaa pats noproti, pirmaas kategorijas auto paardeveejiem probleemas ar
noietu nav un 100 gadus vinjiem vajadziigs kaads, kas nenaak ar visu
kaapostu uzreiz... Veel vairaak - pat sarunaats diils par prasiito (un
nenodinjgjeeto) cenu var tikt kanceleets no paardeveeja puses - man te
puishi dod vairaak... dosi tik un tik? ne? nu tad sorry, dariijums
atcelts...

veel viens..., notesteejis sho procesu pirms paaris meeeneshiem