[Autoliste] par to gaajeeju sodu ne, bet taa piemeroshanu gan

swolotch swolotch.l at gmail.com
Thu Aug 12 00:07:21 EEST 2010

teema jau veca, bet ko dariit, ja sagribas paspamot :)

vaacieshi nu gan nav taa tauta, kuru staadiit citiem par paraugu, ja pateiks, ka taa vajag, visi kaa viens ies karaa vai saaks izniideet kaadu
"sugu" ;) tauta viegli zombeejas un klausa uz vaarda. lielaakaa dalja par Aadolfu pat parunaaties negrib, lai gan viss jau nebija tik slikti ;)
kaa jau te ieprieksh cilveeks rakstiija "kaa taadi infantiili".

tanii pat laikaa Zvierijaa gaajeeji gaazhas paari ielai pilniigaa pohu.jaa pie sarkanaa un auto bremzee un vadiitaaji, lielaakaa dalja, pat
nepiikst. taada luuk situaacija izveidojusies no domas, ka gaajeejs pilseetaa ir prioritaate. jo nav jau vinji briesmiigi neapziniiga tauta.
apzinaas, ka nodokljus, kaut daljeeji ir jaamaksaa, un maksaa, cik nesanaak nooptimizeet, apzinaas, ka autortiesiibas sux, un piekaash taas :)

manas piecas kapeikas par pamatteemu: nedomaaju, ka no ceplju policista, kam ir maza alga un noteikta norma, cik protokolus jaaizraksta, var
prasiit adekvaatu situaacijas izveerteejumu. ir valstis, kur, piemeeram, autovadiitaajs var buut paarsniedzis atljauto alko normu, bet pogainie
vinju neaiztiek, ja uz celja uzvedas korekti un shkjiet speejiigs vadiit auto. ja shkjiet, ka tomeer nav speejiigs, tad kaa pirmo pieklaajiigi
piedaavaa paliidzeet nokljuut maajaas, nevis uzreiz soda. katrai sabiedriibai, protams, savas parazhas, es nemaz neapgalvoju, ka pie mums shis
vareetu darboties, tas bija vairaak kaa piemeers, ka var buut arii principiaali savaadaaka pieeja paarkaapumiem. un sodiit gaajeeju, kursh
shkjeerso ielu, nevienu netrauceejot, jo tuvumaa pat nav neviena, kam tas vareetu trauceet (iznjemot mentu), ir neadekvaati. stacijas laukums ir
cita lieta.

swolotch, par pamidzhinaashanu un visaada citaada veida satiksmes daliibnieku solidaritaati pret mentiem, kuri noder tikai tad, kad tev ir
"taisniiba", bet kaads cits to negrib atziit :D

p.s. zheel ka tik liels sods par bazukas tureeshanu, vareetu aatri vien vinjus izdziit no siltajaam "feenoshanas" vietinjaam ;)