[Autoliste] Re: liste

arc arc at intelectuals.net
Wed Aug 11 00:15:11 EEST 2010

Instigater wrote, On 2010.08.10. 13:51:

> Nē bračku, vēl briesmīgāk! :D
> Kāds bija izdomājis, ka nevienam tas serveris vairs nav vajadzīgs un
> bija jau nomests stūrī ārā mešanai. Tā nu tagad viss ir pārlikts uz SO
> "Autoliste" dzelžiem un domēna, vēl sīkāk izstāstīt es neprotu. ;-)

nu apeeram taa :-))
tiesa - saakotneeji servers tika normaali atsleegts,
(kaa jau serveris severtelpaa, par kuru neviens iisti nezin - a kastas
taads??)
2ned paiet - neviens neinceejaas, neviens nebreec ka kautkas truukst -
nu ko, chalji nejem nones serveri naffig pagrabaa.
nonests protams tika viss ex parka listserveris. ar visaam listeem,
netikkai auto, bet ari moto, astro, lodaamuru un kotikveelne.
un _neviens_, neviens!! sho 2ned laikaa taa ari nepaintereseejaas :-))

(liidz ar to shis serveris svau existenci ir izbeidzis.
viiriem, pie kuriem shis dzelzis dvesa peedeejos gadus, shaads serveris
un vinja uztureeshana naffig nau vajadziiga.)

un kaa izraadaas tad ari peec meenesha un vairak viensotrs nekaaadu
iztruukumu nav pamaniijis :-))))

vopsch autoliste laikam .lv shobriid paliek taads unikaali
arhaisksveidojums. nulab, latneta listservs veel kauko dvesh, vismaz
linux liste :)

vai vajadzeeja kauko iespringt - tas protams taads shekspiirisks
jautaajiens :-)))

lainukaa, pateicoties jau ieprieksmineetajiem (iideetaajiem un
uzklausiitaajiem utt..) buus par vienu svinamu dienu vairaak :-))

=)
arc