[Autoliste] Re: Audi vs BMW :D

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Aug 9 20:22:29 EEST 2010

Par buumeri neko nezinu. Par Audi: ir brautkāts gadu, vai divus ar A6 C5 (ta
1997 vai 1998 bija laikam, toch zinu ka C5), 2.4 benziinu un kaut kādu
Tronicu (Multi vai Step - neatceros jo bija pofig kaa to sauc). Kopsh
pilnaas elljas mainjas kaarbai auto nopeerkot (un tas bija pa daargo jo
shitai kaarbai parasto sarkano antif.. tfu, Dextronu liet nevar, Dextrons
laikam paaraak aatri vaariities saaka utt, mazs servisa intervaals un
vispaar slikti viss, par ellju samaksaaju paari simtam, par filtru un darbu
neatceros, bet rezultaats bija uz naakamajiem 50K deriigs - tad atkal visu
mainiit vajadzeetu) man bija tikai dikti labas atsauksmes par forsho
automaatu kas maaceeja sleegaaties i pie smuka praatiigaa braukshanas stila
i arii pie binaaraa gaazes pedaalja un arii uz rokas paarsleegshanos
sasodiiti labi klausiija un nebuut neprotesteeja ar 3. robu pie 6500rpm
atvilkt. A ja tai kaarbai peec principa "lifetime filling" pieiet un neko
nemainiit, vai Dextronu liet, tad lifetime meedz izbeigties ne tad kad visam
paareejam. Par buumeri tajos gados un "lifetime filling" tieshi taads pats
staasts, vienaa seetaa vienu taadu ar nodegushu "lifetime filling" tajos pat
gados arii redzeeju, tas bija jau arii ar padaargo elljas mainju sallidzinot
stiipri daargi...

No to gadu diizejliem Audi 2.5 skaitaas OK, ja vien neielido uz kaa reiz
dabrauktu tik taalu ka daudz kas jaamaina - tad ir daargi, un siksnas labaak
neraut, tad ir uhtiii ku daargi. Ap tiem gadiem Audi savu 1.9 bija
izgreizushi liidz vaajpraatam jaudiigu un labu un tajaa pat laikaa ne
paaraak kapriizu un taupiigu. Tiesa man taadam auto kad to piekrauj ar 5
cilveekiem un shashliku/telti/guljammaisiem/alu pietruuka jaudas, tas 1.9
nav arii no gumijas...

Prieksheejaa piekare, ja vien C5 - oo jaa. Ja brauc pa granteni, tad
uzmaniibu var sanaakt pieveerst arii 2x gadaa. Vieglmetaala daudzsviru
magjija ir sasodiiti eerta, patiikama un maiga, bet LV celjus, kas shur tur
jau neatshkjiras no pajaatas grantenes taa piekare nemiil nu nemaz. Bez
variantiem. Bet vienkaarshaakas piekares ir izturiigaakas/leetaakas apkopee,
bet nav tik liiganas. Aizmugureejaa piekare - tur nekas taads, bez
paarsteigumiem un piedziivojumiem.

M.