[Autoliste] Re: Vision dzinēja "ģībšana"

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Aug 9 11:28:50 EEST 2010

2010/8/8 Ojars Krumins <hardcore at parks.lv>:

> Nav izslēgts, ka kāds devējs sagļukojis. Varētu būt arī ka gaisa patēriņa
> mērītājs dēļ karstuma "iet ciet" un motors dēļ maisījuma nespej darbināties.
> Varētu mēģinat kautko nodzesēt ar "slapjas lupatas" metodi, bet šajā
> gadījumā nav skaidrs, īsti ko. Nav jau karbulis. A Check engine lampiņa
> vesela? Tai būtu jāiedegas piedarbinot dzinēju. Ja lampiņa vesela, bet pie
> dzinēja muļķošanās neiedegas (nemirgo), tad es drīzāk balsotu par burbuļiem

Ja arii lampinja vesela, iepr. owneris vinju vareetu buut piesleedzis
caur RC kjeediiti, lai starteejot iedegas un nerada aizdomas. Ar kodu
nolasiishanu ir jaasaak, nevis par to ilgi jaashtuko :]

Savukaart karstuma ietekmi vareetu paarbaudiit, kaadu briidi actaajot
vaagji ar kapotu valjaa, un meegjinot tad.

Bet nujau karstums laikam buus cauri, moshka var leenaam
nomierinaaties liidz naakamajai vasarai :]

--
KPL