[Autoliste] Re: Vision dzinēja "ģībšana"

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Sun Aug 8 23:45:27 EEST 2010

On 10.8.8 22:53, Smic_ wrote:
> Chek Engine - klusee, bendzha - jau kaadu 3 gadu lietoju tikai NESTES
> bendzhu.
>
> Bet tas, ka vainojams kads 1/2 miris deveejs & jaadabuu pie kompja - tas
> pamazaam jau ir kljuvis skaidrs ....

Nav izslēgts, ka kāds devējs sagļukojis. Varētu būt arī ka gaisa
patēriņa mērītājs dēļ karstuma "iet ciet" un motors dēļ maisījuma nespej
darbināties. Varētu mēģinat kautko nodzesēt ar "slapjas lupatas" metodi,
bet šajā gadījumā nav skaidrs, īsti ko. Nav jau karbulis. A Check engine
lampiņa vesela? Tai būtu jāiedegas piedarbinot dzinēju. Ja lampiņa
vesela, bet pie dzinēja muļķošanās neiedegas (nemirgo), tad es drīzāk
balsotu par burbuļiem degvielas sistēmā jo diemžēl Neste at FI!=Neste at LV.
Tie paši Mažēķi, tik ar savu maisījumu. Vismaz vilciens Mažeiķu mucās no
FI pie mums degvielu neieved :D, cik es zinu. Savukārt uzvārijies
benzīns karstā laikā amatierraļļos ir savulaik pieredzēta problēma un
tad simptomi bija apmeram tādi paši. Ties, toreiz uzvārijās Shell
V-Power's.

Ojārs.