[Autoliste] Vision dzinēja "ģībšana"

Smic_ klusais07 at HOTMAIL.COM
Sun Aug 8 12:13:22 EEST 2010

Sveiciens visiem ar Listes augšāmcelšanos. Un - arī pasūdzēties par bēdu pie
viena varu .. :)
Vakar tomēr pienāca reize, kad mans Vision pievīla un gandrīz atstāja mani
Tērvetē.

Simptomi bēdu pamanot: Piebraucot un piebremzējot pie krustojuma un pēc tam
atsākot braukšanu dzinējs pēkšņi vairs neuzņem apgrizienus augstāk par 1000
, sāk raustīties & rīstities  noraustās un pēc brītiņa - noslāpst. Mēģinot
iedarbināt - pielec - brīdi normāli ~ 800 apgriezieni.Mēģinot uzgāzēt - sāk
raustīties - apgriezieni nokrīt uz ~ 400 un noslāpst. Atkārtojot
iedarbināšanu pēc 1/2 stundas - pielec, bet raustās. Pagāzējot sāk turēt
apgriezienus. Mēģinu tikt mājup. Un tālāk ir īpatnējais sindroms -  ja turu
stabilus apgriezienus un vienmerīgi braucu - viss ok. Bet - ja vajag
piebremzēt (teiksim pie luksofora) - sākot braukt apgriezieni neceļas.
varianti - pagāzēt neitrālajā vai arī pēc brīža raustoties noslāpst. Pēc
savas 1/2 stundas atkal varu iedarbināt, pagāzējot dabūt stabilu motora
darbību un izkustēties.  Atkal - stabili un vienmērīgi  braucu lidz
nākamajam piebremzēšanas punktam...

Varbūt izklausās mazliet haotiski - bet tomēr - par kādu defektu varētu
liecināt šitādi "efekti" ?

P.S. Visdrīzāk šodien darbinot pieleks un vismaz brīdi darbosies normāli.